Известие

Collapse
No announcement yet.

Омасляване от отдушника на картера 145 2.0 TD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Омасляване от отдушника на картера 145 2.0 TD

    Имам я от около 2 години и половина. Започна да цапа почти веднага след като я обслужих. Карах я и не и обръщах внимание, докато тази зима започна да пали трудно и всякаш на 2 - 3 цилиндъра. Сложих и една нова присадка и нещата се пооправиха, в смисъл че проблема с паленето отпадна, но продължава да цапа смукателния колектор. Мисля че може би имам проблем със сепаратора на отдушника, но той така е заврян че не се пипа. Ако някой патил може да посъветва ще съм благодарен.

  • #2
    какво масло си сложил. май проблема ти е в него.
    точка

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      какво масло си сложил. май проблема ти е в него.
      аз от доста време съм с 15W40 на Валволин (червената опаковна,с някакви добавки била)и го имам този проблем,както и горене на масло при по-големи натоварвания(и то не винаги).Дали да не пробвам 10W40 .Проблема с омасляването го реших като разглобих маркуча и го пуснах на долу а дупката след въздушния филтър я запуших
      Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
      sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от reptli Покажи съобщение
        аз от доста време съм с 15W40 на Валволин (червената опаковна,с някакви добавки била)и го имам този проблем,както и горене на масло при по-големи натоварвания(и то не винаги).Дали да не пробвам 10W40 .Проблема с омасляването го реших като разглобих маркуча и го пуснах на долу а дупката след въздушния филтър я запуших
        Колега с масло с вискозитет 10W40 ще ти го изгаря дори повече. Когато започне да гори масло трябва да се ориентираш към по-гъсто масло, някаква добавка или основен ремонт - по твое усмотрение. Баща ми има една кола дето понагаря масълце и й сипахме мотул 15W50 и сега работи добре, не го пипа и грам. а това че си запушил отдушника на картера не е много добре, защото картерните газове трябва да излизат все от някаде.
        In God we trust, all others pay cash.
        Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
        Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

        Comment


        • #5
          ESSO 10 W 40. Сега погледнах и ме е срам, колата е 146. Няма смисъл да слагам минерално масло, защото компресията ми се вдигна на 32 - 33 след присадката. В сервиза на Дидо на Орехчето я измериха и казаха че е ОК. И те ми предложиха да отведа отдушника под купето, но ми се вижда тъпо- това не е Жигули. Между две смени наливам по- малко от 1 литър масло - не мисля че гори много
          Last edited by rumata; d.m.y г., 18:16.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от rumata Покажи съобщение
            ESSO 10 W 40. Сега погледнах и ме е срам, колата е 146. Няма смисъл да слагам минерално масло, защото компресията ми се вдигна на 32 - 33 след присадката. В сервиза на Дидо на Орехчето я измериха и казаха че е ОК. И те ми предложиха да отведа отдушника под купето, но ми се вижда тъпо- това не е Жигули. Между две смени наливам по- малко от 1 литър масло - не мисля че гори много
            Еsso 10w40 е прилично масло,а при разход около литър на 10000км не ти е за отваряне мототра.
            Аlfa 164 Super 2.5TD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
              Еsso 10w40 е прилично масло,а при разход около литър на 10000км не ти е за отваряне мототра.
              Досега бях на SELENIA но нямаха в сревиза и налях каквото има.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от rumata Покажи съобщение
                ESSO 10 W 40. Сега погледнах и ме е срам, колата е 146. Няма смисъл да слагам минерално масло, защото компресията ми се вдигна на 32 - 33 след присадката. В сервиза на Дидо на Орехчето я измериха и казаха че е ОК. И те ми предложиха да отведа отдушника под купето, но ми се вижда тъпо- това не е Жигули. Между две смени наливам по- малко от 1 литър масло - не мисля че гори много
                Аз съм същия двигател и не искам да ти казвам колко доливам
                Но при мен проблема е в турбото и като я държа дълго на високи обороти харчи и то здраво

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ves_v8 Покажи съобщение
                  Колега с масло с вискозитет 10W40 ще ти го изгаря дори повече. Когато започне да гори масло трябва да се ориентираш към по-гъсто масло, някаква добавка или основен ремонт - по твое усмотрение. Баща ми има една кола дето понагаря масълце и й сипахме мотул 15W50 и сега работи добре, не го пипа и грам. а това че си запушил отдушника на картера не е много добре, защото картерните газове трябва да излизат все от някаде.
                  при масло 10W40 в характеристиките му пише,че е по-издражливо при големи натоварвания...а мойта точно в такива моменти го гори... Отдушника не е запушен ами е отведен на долу...малко тъпа работа но по-добре така,от колкото да ми цапа филтъра и да ми хвърля по турбо пътищата
                  Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Никой ли не се е пробвал да свали и почисти сепаратора на отдушника на картера? Днес го гледах и ми се струва че ако се свали стартера ще има някакъв достъп. Питам дали ме чака някаква изненада след като го сваля, защото по метода на изключването ми се струва че той е виновника за омасляването.

                    Comment


                    • #11
                      Ето колко се омаслява мойта след 13хил км. Почвам да се замислям и да правя като reptli
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от soldier Покажи съобщение
                        Ето колко се омаслява мойта след 13хил км. Почвам да се замислям и да правя като reptli
                        уау, а аз си мислех, че няколкото капки на филтъра трябва да ме притесняват...
                        ти колко масло доливаш от смяна до смяна?
                        Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ogi100 Покажи съобщение
                          уау, а аз си мислех, че няколкото капки на филтъра трябва да ме притесняват...
                          ти колко масло доливаш от смяна до смяна?
                          Бая, зависи колко я настъпвам. Ако я настъпвам здраво стигам литър на 1000км, по магистралата. Иначе 4-5литра на смяна, като не сменям на 10хил, а на 11-12 зависи кога съм на кеф

                          Comment


                          • #14
                            сепаратора и всички прилежащи маркучи се чистят а варианта да се отведат газовете някъдеси не е желателен поне според мен
                            A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                            Comment


                            • #15
                              сепаратора съм го виждал на скици и не представлява нищо особено!Кое ти се струва нередно,колега?

                              soldier,гледката ми е позната но вече е забравена тема
                              Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X